Videoprohlídka je skvělým marketingovým nástrojem – zaujme zájemce všech věkových kategorií a přiblíží jim atmosféru nemovitosti.
Video navíc daleko lépe funguje na sociálních sítích, jako je Facebook, Instagram, YouTube a TikTok. Dosah inzerce se tím zvyšuje o desetitisíce unikátních sledujících, tedy i potenciálních zájemců o prohlídku.
Fotografie jsou tím prvním, co lidé uvidí, když si rozkliknou váš inzerát. Je proto potřeba, aby vše vypadalo perfektně.
Při homestagingu/photostagingu naše designérka vytvoří dokonale sladěný interiér. Uspořádá nábytek, přidá vhodné doplňky a ze záběru odstraní rušivé prvky. Takový interiér osloví daleko víc zájemců o prohlídku.
Virtuální prohlídka je 3D scan vaší nemovitosti pořízený pomocí speciální 360° kamery Matterport. S tou náš kameraman naskenuje celý váš interiér i exteriér.
Zájemci si ho pak mohou celý jednoduše projít krok za krokem, jakoby byli přímo uvnitř. To jim usnadní orientaci v dispozici a při osobní prohlídce je nic nezaskočí.