Dvanáct let, 450 nemovitostí, a ještě mi z toho nehráblo

Jak jsem se stal realitní makléřem - začátky:

Když jsem před více než dvanácti lety vstoupil do světa realit, netušil jsem, že jednou budu mít na kontě přes 450 prodaných nemovitostí a objem kupních cen přesahující 1,5 miliardy korun. A přestože se realitní trh neustále mění, moje vášeň pro tuto práci zůstává nezměněná. Přece jen, co může být lepší než hledat domovy pro lidi a občas si připadat jako Sherlock Holmes při pátrání po ideálním bydlení?

Začátky: Nebyly růžové, ale sranda byla

Na začátku jsem si myslel, že být realitním makléřem znamená jen ukazovat domy a vybírat provize. No, byl jsem na omylu. Rychle jsem zjistil, že tato práce zahrnuje mnohem víc – třeba poznat rozdíl mezi ložnicí a skříní na boty. A i když prohlídky domu obvykle probíhají v normálních hodinách, občas jsem si připadal jako kouzelník – klienti očekávají, že z prázdné komory vykouzlím extra pokoj nebo že se z ošklivé kachličky stane designový prvek.

Profesionál za každou cenu (a občas i s úsměvem)

Profesionalita je pro mě klíčová. Znamená to nejen znát trh, ale také vědět, jak uklidnit klienta, když zjistí, že jeho sousedem bude bubeník z death metalové kapely. Snažím se být spolehlivým partnerem pro své klienty, ať už jde o prodej jejich nemovitosti nebo hledání nového domova. A věřte mi, že občas je to skutečný test trpělivosti – třeba když si klienti chtějí být jistí, že z jejich nového balkonu opravdu vidí na horu Říp. Anebo když vám někdo zavolá, že by chtěl v kuchyni víc světla – a myslí tím slunce po celý den!

Motivace: Láska k práci a spokojený klient

Co mě motivuje? Kromě lásky k práci je to hlavně spokojenost mých klientů. Není nic lepšího, než když vidím úsměvy na tvářích lidí, kteří právě objevili svůj vysněný domov. I když občas to znamená odpovídat na otázky typu, zda se do obýváku vejde obří piano nebo jestli sousedovic pes nepoužívá jejich zahradu jako veřejný záchod. Také se neustále snažím držet krok s moderními trendy, aby moje nabídky byly co nejatraktivnější. Realitní marketing dnes zahrnuje mnohem víc než jen nalepení cedule „Na prodej“ – to už zvládne i moje babička. A kdo by si pomyslel, že záběry z dronu budou někdy součástí prodeje domu? Rovnou skáčeme do budoucnosti, ikdyž dneska skoro do minulosti, protože Simpsonovi tohle znali už léta dopředu. 

Budoucnost: Další výzvy a úsměvy

I po těch letech mě práce realitního makléře baví a fascinuje. Realitní trh se neustále mění a já se těším na nové výzvy, které přinese. Chci i nadále poskytovat kvalitní služby a přizpůsobovat se novým trendům, které nám trh přináší. A samozřejmě, těším se na další úspěšné transakce a nové příběhy – protože každá nemovitost má své příběhy a já jsem rád, že mohu být jejich součástí.

Děkuji všem, kteří mi během těchto let důvěřovali. Bez vás by tato cesta nebyla možná. Těším se na další dobrodružství v realitním světě – a kdo ví, třeba jednou najdu i ten dům, kde bydlí jednorožci! A zatímco budu pokračovat v prodeji nemovitostí, doufám, že si udržím zdravý rozum... nebo aspoň pocit, že mi z toho ještě úplně nehr....! 😄

Máte rádi sušenky? My ano! Tyhle malé soubory slouží k tomu, aby byla návštěva našeho webu příjemným zážitkem, vše fungovalo jak má a my jsme ho mohli dále zlepšovat. Tak co, dáte si s námi?